alt

RESOURCES

דוח גארטנר‎ לשנת 2022 קובע: “אטלסיאן מובילה בתחום ה-ITSM – פלטפורמה לניהול שירותי IT”

matrix DevOps & Atlassian,

February 20, 2023

Jira Service Management מאפשרת לצוותי השירות ליהנות מיכולת תגובה מהירה ויעילה במיוחד

גארטנר פרסמה את דוח Gartner® Magic Quadrant™‎ השנתי בתחום הפלטפורמות לניהול שירותי IT ‏(ITSM), המתעמק בניתוח, כיוון השוק ופתרונות קיימים והכריזה על אטלסיאן כעל מובילה לשנת 2022.

מנהלי תשתיות ותפעול מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים. מלבד הסתגלות לצמיחה, דיגיטליזציה ועבודה מבוזרת, העלות והמורכבות של פתרונות ITSM קיימים מציבים אתגרים משלהם. כאשר צוותי I&O התשתיות והתפעול מעריכים את ה ROI  שלהם בניהול השירות, הם מזהים את הצורך בפתרון המספק ערך מידי ויכול לגדול בהתאם לצורכי הארגון.

מה השוני בגישה של Atlassian?

  1.  חיבור צוותי הפיתוח וה-IT

עם התחזקות הטרנספורמציה הדיגיטלית, עולה החשיבות של איחוד צוותים אלה על מנת לאפשר תקשורת לאורך כל מחזורי החיים: החל משלב הרעיון והתכנון, עבור בשלבי הבנייה, ההשקה והתפעול וכלה בשלב התמיכה. Atlassian מחברת באופן ייחודי בין צוותי הפיתוח לצוותי תפעול ה-IT כדי לאפשר להם יכולת תגובה טובה יותר לשינויים והשקה מהירה יותר של מוצרים או שירותים.

המפתח טמון בעצמאות תוך שמירה על עבודה מתואמת

הגישה המסורתית של שליטה ובקרה מרכזיות שבה נוקטים צוותי התשתיות והתפעול מעמתת אותם עם האתגרים של הארכיטקטורות המבוזרות ודרכי העבודה הזריזות והגמישות הנהוגות כיום. Atlassian מספקת לצוותים ארגוניים את הגמישות והפשטות הנדרשות לפעולה מהירה ועצמאית, תוך המשך השימוש בטכנולוגיות, בחוויות ובכלי בקרה ניהוליים משותפים הדרושים לצורך עבודה מתואמת.

העצמת כל צוותי השירות

צוותים שאינם צוותי IT נדרשים אף הם לפעול באותן רמות של דחיפות ומהירות. Atlassian מאפשרת לצוותים בארגונים ליישם הלך רוח מונחה שירותים והיא מקטינה את התלות בצוות IT מרכזי לצורך אספקת חוויות שירות עשירות ללקוחות פנים-ארגוניים.

כתב ויתור של Gartner

Gartner אינה מקדמת אף ספק, מוצר או שירות המובאים בפרסומים המחקריים שלה, והיא אינה ממליצה למשתמשי טכנולוגיות לבחור בספקים אלה בלבד על סמך הדירוגים הגבוהים ביותר או נתונים אחרים. הפרסומים המחקריים של Gartner מביאים את דעותיהם הבלעדיות של מומחי Gartner ואין לראות בהם הצהרות עובדתיות. Gartner לא תישא בכל אחריות, מפורשת או משתמעת, בקשר למחקר זה, לרבות אחריות לסחירות או להתאמה למטרה מסוימת.

Gartner ו-Magic Quadrant הם סימן מסחרי רשום וסימן שירות, ו-Peer Insigths הוא סימן מסחרי וסימן שירות של Gartner, Inc.‎ ו/או שותפיה העסקיים בארה”ב ובמדינות אחרות ונעשה בהם שימוש ברישיון בפרסום זה. כל הזכויות שמורות.

גרפיקה זו פורסמה על ידי Gartner, Inc.‎ כחלק ממסמך מחקרי גדול יותר ויש להעריך אותו בהקשר של המסמך כולו. ניתן לבקש מ-Atlassian את המסמך המלא של Gartner.

מקורות:

‏Gartner, Inc.‎ “A Buyer’s Guide to ITSM Platforms”, ‏Chris Matchett, ‏Rich Doheny, ‏4 באוגוסט 2022

Gartner, ‏Magic Quadrant for IT Service Management Platforms, ‏Rich Doheny, ‏Chris Matchett, ‏Siddharth Shetty, ‏1 בנובמבר 2022

alt